stor bloggarN

2011-07-01 21:44:47
kategori: Everything   [3] kommentera

- Hur mycket är klockan?

- Vad är det för väder ute? Typ mulet och kallt :(

- Vad har du för färg på dina strumpor? Barfota

- Är det morgon, dag, kväll eller natt? Dag/kväll

- Hur många personer befinner sig i ditt rum? Bara jag

- Lyssnar du på musik just nu och i såfall vad lyssnar du på? Jävligt härlig låt!

- Hur långt är det till närmsta soptunna/papperskorg? Vet inte, i brorsans rum kanske

- Finns det något i den soptunnan/papperskorg? Ingen aning...

- Vad har du för kläder på dig idag? Hade shorts och linne, men nu har jag myskläder

- Vad har du för frisyr idag? Utsläppt förut, men uppsatt nu

- Vilken kroppsdel stör du dig på mest just nu? Mina tår, dom fryyser :(

- Är du trött? Är nästan alltid trött, men speciellt idag... en fucking mygga höll mig uppe hela natten, och Tilde väckte mig när jag äntligen somnat...

- Vad har du för färg på naglarna? Ingen, eller. Rosa på tårna

- Hör du något konstigt ljud? Precis efter jag läst den där frågan så var det något som smällde jättehögt på gatan... så ja.

- Har du din mobil mer än en meter ifrån dig? Aldrig

- Vad gör du förutom att svara på dessa onödiga frågor? Lyssnar på musik, smsar, och funderar på att titta på film

sv: tack så mycke! :D

2011-07-01 22:23:34

- hehe yeah :)!

2011-07-02 03:11:13

grymt snygg blogg! allt bra idag?

2011-07-02 12:20:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin