1337

2011-06-30 13:45:08
kategori: Everything   [2] kommentera
ELIIIIT, här känner man sig som en äkta gamer.

Just nu sitter jag och chattar med Emma och Jp och lyssnar på musik. Har inga planer för idag, eller. Jag ska nog träffa Julia och göra något sen när hon slutat jobba. Imorgon vet jag inte heller riktigt vad jag ska göra, jag skulle ha träffat lite trevligt folk då. Men jag vet inte om det blir av... Men på lördag ska jag iallafall träffa Emma.


Jag igår, älskar min stora rutig skjorta :D <3




fin blogg :) allt bra?

2011-07-01 21:43:00
spelar ingen roll... igen

Du får nog betala för alla mina käk-operationer på sjukhuset.

Det är ju ditt fel att jag alltid tappar hakan :(

2011-07-17 02:49:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin