Tbx

2011-06-27 08:16:17
kategori: Everything   [1] kommentera
Nu är jag hemma igen, har bara hunnit duscha. Haft en riktigt härlig vecka i Finland. Kommer bilder snart, så fort jag laddade över på datan och fixat lite. Men nu blir det bara ett snabbt inlägg för att uppdatera att jag home again.

Dagens humör- bara bra
Dagens mående- tröttis
Dagens borde- sova?
Dagens frisyr- uppsatt
Dagens smink- inget, än så länge...
Dagens klädsel- mysshorts och linne
Dagens planer- inga planer, kanske Julia?
Dagens vill ha- energi?
Dagens fundering- typ allt
Dagens beroende- musik, som vanligt
Dagens tråkigaste- packa upp väskor
Dagens längtan- sola
Dagens superduperlängtan- dig...

Smsa Låna http://smsalåna.nu

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-19 22:10:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin